Heb je een klacht? Neem dan contact met ons op
Heb je een klacht over de Energiebespaardienst of over een energiebesparend product dat een coach geplaatst heeft? Laat het weten aan onze helpdesk van de Energiebespaardienst van Winst uit je woning. Dan komen we graag samen tot een goede oplossing. Lees hieronder wat je kunt doen als je een klacht hebt.
Stap 1. We helpen je graag. Meld je klacht telefonisch bij Winst uit je woning via 023 583 6936 of stuur een e-mail naar klachten@winstuitjewoning.nl.
Vermeld daarbij:
- Je naam
- Je adres
- Je telefoonnummer
- Een omschrijving van je klacht (en indien van toepassing ook de datum van jouw bezoek van de coach)
- De gewenste oplossing
- Eventueel een bijlage om je klacht te onderbouwen
Stap 2. Je ontvangt een bevestiging via de mail en onze helpdesk neemt je klacht direct in behandeling. We evalueren je klacht en zetten indien nodig de juiste vervolgstappen.
Stap 3. Je ontvangt binnen 5 werkdagen na ontvangst van je klacht een reactie van ons.
Stap 4. We streven ernaar om samen binnen 14 dagen tot een oplossing te komen waar je mee tevreden bent en waarin alle partijen zich kunnen vinden. Hebben we meer tijd nodig om je te helpen? Dan brengen we je binnen die 14 dagen op de hoogte van de verwachte doorlooptijd.
Stap 5. Ben je niet tevreden met je oplossing of heb je nog vragen? Neem dan opnieuw contact met ons op, dan zoeken we samen naar een andere oplossing.
- klachten@winstuitjewoning.nl
- 023 583 6936
Je kunt ons bereiken van maandag t/m vrijdag tussen 08.30 en 17.30 uur.
Bij eventuele klachten
Heb je een klacht over de Energiebespaardienst of over een energiebesparend product dat een coach geplaatst heeft? Neem dan contact op met de Helpdesk van de Energiebespaardienst van Winst uit je woning.
- info@winstuitjewoning.nl
- 023 583 6936
Je kunt ons bereiken van maandag t/m vrijdag tussen 08.30 en 17.30 uur.